Etude❤用品

Jan都去過很多次韓國了, 化妝品唔同牌子唔同類型也買了不小, 所以今次就打番個用後感J

Etude呢個牌子有去過韓國既人都會知道, 因為佢既化妝品包裝好靚同幾好用!

今次介紹有4etude既物件!

  1. Collagen moist full cream
  2. Collagen moist full firming eye cream
  3. Dress Room ( Lovely look shower Cologne)
  4. Silk Scarf Moist Hair Mist

Collagen Moist Full cream
官網介紹:
含高效保水成分-非洲猴麵包樹萃取保濕精華,再升級添加了猴麵包樹種子油,
提供肌膚更滋潤的呵護與養份。配合海洋膠原蛋白的增強彈力效果,將肌膚調理成水嫩
有彈力的最佳狀態,並賦予肌膚緊實感,使肌膚透亮有光澤。
 
升級版加贈:水足感膠原保濕導入精華 15ML/水足感膠原緊緻眼霜(升級版)5ML

我其實對呢個產品又愛又恨, 好處喺佢用完唔會好lup,

保濕度滿意既 但系如果系比較乾既地方就會唔夠潤,

好多時都要茶多一層先至feel到有感覺. 我系屬於乾性皮膚既,
所以我諗呢個face cream對一D皮膚較為油既女仔會比較適合.
但系我都買過3盒黎用
點解呢, 因為我系香港既時候就會用呢盒
當我系英國既時候, 天氣比較乾, 我需要較為潤既face cream,
但相對系香港較為悶熱既天氣, 我就中意用etude呢支.
價錢黎講, 我覺得合理既, 如果我冇記錯, 應該系18000W 一瓶.
所以為番大約HKD120左右.
味道方面, 我覺得過得去啦, 不過就唔系花香同生果味, 尚算okay!
如冇記錯既話, 呢個產品喺店內既NO.1
我買既價錢喺set裝既, 裏面包括
1: Collagen Moistfull Face Cream
2: Collagen Moistfull firm Essence (試用裝)
3: Collagen Moistfull firming eye cream (試用裝)

 face cream set

保濕★★★★★
潤膚★★★
味道★★★
價錢★★★★
回購★★★

Collagen moist full eye firming cream

多數eye cream既產品會喺支裝, 呢個特別D,
喺玻璃裝.相對用量比較多.
大家喺使用既時候要試清楚先好買, 如果唔系,會浪費好多架!
因為有collagen既成份, 當然會比其他普通既eyecream好用.
味道同Collagen Moist Full cream一樣, 而質地就較為GEL like.

價錢方面, face cream差唔多, 19000w, HKD130左右.
我記得Missha都有出eye cream, 大約喺8000W,
但系佢喺支裝同較為小分量, 所以我比較prefer etude呢支

eye cream
價錢★★★★

味道★★★

回購★★★★

Dress Room ( Lovely look shower Cologne)

呢支所謂既古龍水我就不太建議大家買了,
因為我覺得他的味道還好, 但是就一點都不long lasting.
我朋友說味道有點像空氣清新劑..對了, etude買香水要小心一點.
因為店鋪內已經噴了大量的香水, 再加顧客們試用,
test的時候所聞到跟那個產品本身的味道會有出入, 所以大家一定要試清楚才買啊!
價錢我忘了,但是應該是7000W左右吧
味道★★
回購★

body mist discribtion

Silk Scarf Moist Hair Mist

這個產品我用了大該1個月左右, 我把他當作頭髮香水了
因為我覺得佢其實冇咩用處, 除了味道
而且噴嘴做得不算好, 一噴出來的用量有點集中.
可能用Dress Room那個噴嘴會比較好用
價錢我也忘了,但是應該又是7000W左右吧

 

味道★★★★
回購★★

 

hair mist discribtion 

希望大家喜歡今次既分享!

----------------------------------------------------------

大家亦可以follow我既instagram
Instagram @ Janicocheng

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Janico 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()